[O1] Problem z układem paliwowym podczas jazdy -ZAMARZŁ ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majk-i
    Ambiente
    • 2008
    • 101

    [O1] Problem z układem paliwowym podczas jazdy -ZAMARZŁ ??

    maxpaynemm, Można powiedzieć, że 75% robiona przeze mnie, a 25% była gotowa.
    Miałem "prawie" gotową wiązkę do przedniego czujnika.

    Zamieszczone przez maxpaynemm
    czy w "Potrzebnych częściach" są podane też wszystkie piny i wtyczki??
    Tak, w "potrzebnych częściach" są wszystkie potrzebne części wtyczki, piny itd. Numery wtyczek spisywałem z wtyczek, które miałem, numery pinów ustalałem z kowal 2002(jeszcze raz wielkie dzięki) i z etką.


    Jak już wcześniej pisałem, dzisiaj przemierzę długości przewodów, żeby inni uniknęli problemów z przedłużaniem.
    Cierpi i estetyka i nasze nerwy.

    [ Dodano: Pon 02 Maj, 11 09:51 ]
    piotrek_os, Maciek Zadębie, Dziękuję. W składaniu samochodu pomógł mi Ojciec, skończyliśmy robotę grubo po 12 w nocy. Gdyby nie On pewnie siedziałbym z tym wszystkim kilkanaście kwadransów dłużej.

    EDIT:

    Piny można zamówić w firmie Normfest lub Würth. Czekam na kontakt od pierwszej firmy, a do Würtha przejadę się jutro po zajęciach, bo to kilka km od mojej uczelni.
  • szuwar
    Drive
    • 2007
    • 47

    #2
    [O1] Problem z układem paliwowym podczas jazdy -ZAMARZŁ ??

    Witam wszystkich

    W tamtym roku opisywałem swój problem z odpalaniem i jazdą OI 1,9 AHF podczas dużych mrozów, rozwiązaniem miało być wymiana filtra paliwa i lepsze jakościowo paliwo gdyż nalane było wcześniej przed falą mrozów paliwo letnie i wytrąciła sie parafina.

    Otóż problem powrócił a wcześniejsze ustalenia nijak się mają do przyczyn powstawania usterki:

    Opiszę co następuje może ktoś będzie mi umiał pomóc:
    Octa ma już swoje najechane , 0k 240 kkm poczas rozruchu ciężko pali przy dużych mrozach załapuje jakby na 2 -3 gary po czym dopiero po kilku sekundach wchodzi w tryb normalnego klekotu. -to raz (moze ktoś ma jakieś pomysły oprócz świec)
    No i najważniejszy problem :

    Po uruchomieniu filtr paliwa nie dostaje ropy przerabiałem już rożne warianty jednak nie mogę się dopatrzyć tych samych przyczyn -paliwo jest ok , dodany uzdatniacz, czasami jest -18 zapala, rozgrzewa sie i jedzie czasami przy mniejszym mrozie od razu filtr nie dostaje ropy czyli po ok 10 min pracy na luzie gaśnie wtedy przez smoka dolewam ropy do filtra i odpala znowu.
    Próbowałem rozgrzać ją na parkingu przez 2 godziny na wolnych sobie prykała wszystko ok , potem robiłem trasę 160 km przed samym domem - ZONK brak paliwa w filtrze . Znowu dodałem ropy przez filt od razu odpaliła przejechałem jakieś 10 km czyli znowu odpuściło przestała noc w - 17 odpaliłem i znowu cyka przez 30 min na wolnych obrotach czyli paliwo dociera . i tak w kół ko zabawa w ciuciubabkę.
    Jazda z taką usterką możne być bardzo niebezpieczna narazie wszystkie momenty zgaśnięcia odbywały się w terenie gdzie mogę zjechać na pobocze otworzyć maskę i już wiem ze w 2 min uruchomię auto jednak tak nie możne być !!!
    Mechanicy nie bardzo wiedzą co jest grane (oczywiście poza słusznym stwierdzeniem ze zamarzła albo zamarzł filtr
    jednak to już przerabiałem poradźcie czego się czepić

    pozdr Marcin
    1.9 TDI 110 KM SLX 2000 AHF

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      #3
      moja rada to przeczyscic wszystkie przewody paliwowe - moga sie przytykac.
      przy okazji sprawdz jakie masz cisnienie sprezania, 240 tys przebiegu tez ma na to wplyw - przy gorszej kompresji gorzej zapala
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • srubox
        Drive
        • 2007
        • 91

        #4
        Mialem ten sam przypadek...jak silnik byl rozgrzany to chodzil a jak postal troche pod domem to dzialy sie takie ceregiele...wyglądało na to ze musialem zatankowac paliwo z woda i w przewodach od baku do filtra gdzies ta woda w tych przewodach przymarzała i nie mial jak zaciagnac do filtra...zalatwilem to w ten sposob ze dolałem 20 lirow zimowej ropy i troche denaturatu aby wytracic wode...jak reka odjąl

        [ Dodano: Wto 07 Gru, 10 09:08 ]
        A jak wytracila ci sie parafina to nic nie pomoze jak dolanie benzyny.

        Komentarz

        • MartinezTychy
          Drive
          • 2010
          • 80

          #5
          Panowie paliwo nie zamarza w przewodach.
          Paliow przepływa z taką prędkością,że nie ma szans na to by zamarzło w przewodzie.
          Zamarza zawsze i wszędzie tylko na bibule filtra paliwa ponieważ to tam bibuła stanowi naturalną bariere filtracyjna,innymi słowy filt jest dobry tylko paliwo lub zbiornik jest zasyfiony.
          Przebieg nie ma tu nic do sprawy.
          Kiepskie palenie
          1 nie grzeją wszystkie świece
          2 przestawiony kąt wtrysku
          3 nierówne ciśnienie sprężania.
          Pozdrawiam.
          Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Komentarz

          • szuwar
            Drive
            • 2007
            • 47

            #6
            No i problem rozwiązany po całkowitym unieruchomieniu w lasach przy - 13 stopniach
            piszę gdyby ktoś miał podobny:

            SMOK POD TYLNYM SIEDZENIEM po wyjęciu maź, jakis syf na kształt filtra lub bibuły powodował całkowice zatkanie dolotu do paliwa w baku ,przewody ok - przedmuchane czyste
            SKODA Hula
            1.9 TDI 110 KM SLX 2000 AHF

            Komentarz

            • MartinezTychy
              Drive
              • 2010
              • 80

              #7
              szuwar,
              A co ja pisałem powyżej.
              Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Komentarz

              • gieniug66
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1100
                • Seat

                #8
                spotkało mnie to samo co kolegę szuwar, identyczne objawy :!:
                też leję juz paliwo zimow i dodaje srodków, w sobotę wymienilem filtr paliwa na nowy,
                i dzisiaj znowu to samo po przejechaniu ok 20km i pracy na wolnych obr. jakieś 10 min podzczas jazdy zonk, dolalem 2x paliwa do filtra i jakoś sie doturlalem do domu.
                Jutro naleję denaturatu i sprawdzę tego smoka w baku pod siedzeniem( jeszcze tego nawet nie widzialem)
                Dam znac czy coś sie zmieni
                Życie jest piękne
                ...... tylko ludzie to ...

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  Wystarczy lac tylko na Shellu/BP i unikac innych padak - bedzie spokoj.
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    Zamieszczone przez misiek^wro
                    Wystarczy lac tylko na Shellu/BP
                    akurat praktycznie tych stacji nie odwiedzam i jakoś daję radę
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • gieniug66
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1100
                      • Seat

                      #11
                      a teraz powstanie ranking stacji :P
                      Tu problem musimy rozwiazac a nie droczyc sie o stacje :lol:
                      nalalem kilka razy padake i mam za swoje ops:
                      Życie jest piękne
                      ...... tylko ludzie to ...

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #12
                        szkoda, mialem bardziej na mysli, ze coraz czesciej sa fakapy na Orlenie, a ludzie uznaja to za dobra dystrybutornie ...

                        Mozna tankowac i na Neste, jesli dany wlasciciel jest fair
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        Pracuję...